(Concept)notulen AV 13 februari 2024

Op 13 februari 2024 heeft de jaarlijkse Algemene Vergadering van Groei & Bloei Amersfoort e.o. plaats gevonden.
De vaste locatie voor deze bijzondere Groei & Bloei avond was, zoals te doen gebruikelijk, het Groene Huis aan de Schothorsterlaan 21 in Amersfoort.
In goede sfeer werd een behoorlijk lange agenda afgewerkt en werden de agendapunten één voor één besproken door bestuur en de omstreeks 30 aanwezige leden.
Agenda en notulen kun je in concept rustig nalezen in het document, beschikbaar via deze link.
De notulen worden in de eerstvolgende Algemene Vergadering van 11 februari 2025 ter goedkeuring voorgelegd aan de leden.
Wil je reageren?
Dat kan naar het mailadres van Groei & Bloei Amersfoort, info(at)amersfoort.groei.nl, waarvoor alvast hartelijk dank.