Amersfoort

Onderstaande tekst kregen we toegestuurd vanuit Soest. Zin om in juni een mooie tuinenreis naar Normandië te maken? Geef je snel op, uiterlijk  5 mei!

www.kuperstuinreizen.nl/alle-busreizen/tuinreis-normandische-kust-met-tuinclub-de-tuinstruiners/
(om reis te bekijken op bovenstaande link klikken)

Toelichting en inschrijving op de 5-daagse tuinreis met de Tuinstruiners naar Normandië van 20 t.e.m. 24 juni 2024.

Binnenkort gaan we onze jaarlijkse tuinreis maken. We ruilen Engeland even in voor het mooie Normandië. We bezoeken daar prachtige tuinen en een aantal mooie plaatsen. Ons hotel staat aan de haven van  Saint Valery en Caux. (strand op loopafstand slechts1 km).

Ons gezelschap bestaat uit diverse tuinclubs en verenigingen. Voor het eerst komen we dit jaar niet aan het verplichte aantal. Graag willen we de tuinliefhebbers van Groei & Bloei Amersfoort in de gelegenheid stellen om ook op deze reis in te haken.
We hebben nog 4 1-persoonskamers en nog diverse  2-persoonskamers met en zonder gescheiden bedden.

We zijn van touroperator veranderd en reizen nu met Kupers tuinreizen. We hebben in overleg de reis samengesteld. Helaas hebben we nog weinig tijd en de inschrijfdatum vervalt op 5 mei..

In tegenstelling tot onze voorgaande reizen schrijven jullie je niet in bij mij, maar rechtstreeks bij Kupers Tuinreizen.

Ank Maertens
Email: maertensank(at)casema.nl