Amersfoort

Planten- en stekjesruilbeurs op de Groene Markt

Zondag 2 juni is er weer een Groene Markt op Landgoed Schothorst. Het wordt een gezellige dag, waar je als bezoeker heerlijk van alle moois kunt genieten.
Onze tuinvereniging Groei & Bloei Amersfoort staat er ook. Met een plantenruilbeurs

De bedoeling van de ruilbeurs is dat je plantjes, stekjes en zaden komt brengen en halen. Alles is welkom: van tuinplant, vijverplant, kamerplanten, zaailingen voor groenten tot kuipplanten.
Deze kun je uitstallen tussen 11.00 en 13.00 uur in onze kraam. De planten wel graag even voorzien van een kaartje met daarop de naam, kleur, standplaats (zon/schaduw), vast of 1 jarig en eventueel hoogte van de plant.
Vanaf 11.00 uur – 16.00 uur mag iedereen, dus ook zonder dat je planten hebt ingebracht, voor een klein bedrag planten kopen.

Als je zelf niet aanwezig kunt zijn en ons toch wilt helpen met het aanbieden van je stekjes en plantjes, kun je die in overleg inleveren op een eerder moment.

Oproep
Doe je mee om deze dag een succes te maken?
We hebben al enthousiaste leden voor het bemensen van de Groei & Bloei-kraam maar voor de coördinatie van dit alles hebben we nog een aantal mensen nodig.

Het hele programma van de Groene Markt vind je op www.hetgroenehuisamersfoort.nl/agenda